Sparmatseto
0(0)

Μαθησιακές Δυσκολίες: Εργαλεία Ανίχνευσης

Σχετικά με το μάθημα

Εργαλεία ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών. Ένα εξαιρετικό εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρέχει χρήσιμα εργαλεία για την ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών

Περιγραφή

 

Εργαλεία ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών 

 


Εργαλεία ανίχνευσης που απευθύνονται σε όλους όχι μόνο σε ειδικούς

Ιδανικά για εκπαιδευτικούς και γονείς

Το σεμινάριο ξεκινά με την ολοκλήρωση της εγγραφή σας δίχως να χρειαστεί να περιμένετε

Εσείς καθορίζετε τον ρυθμό, τον τρόπο και τον χρόνο ενασχόλησής σας με το σεμινάριο

Απολύτως προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες εκπαίδευσης


 

 

Μαθησιακές Δυσκολίες: Εργαλεία ανίχνευσης που μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλοι

Ανακαλύψτε μεθόδους και εργαλεία τα οποία θα σας εξασφαλίσουν τη δυνατότητα να κάνετε μια πρώτη ανίχνευση τυχών μαθησιακών δυσκολιών. Ανακαλύψτε μεθόδους και εργαλεία για να βοηθήσετε αποτελεσματικά και με ασφάλεια παιδιά που το έχουν ανάγκη, προσφέροντας τους την ευκαιρία της βελτίωσης.

Μέσα από μια σειρά έντεκα βιντεο-μαθημάτων και πλούσιου συνοδευτικού υλικού θα έρθουμε σε επαφή με χρήσιμα και εύκολα στη χρήση τους εργαλεία ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών.  Ένα ολοκληρωμένο σεμινάριο το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα σε όλους να έρθουν σε επαφή με τους τρόπους και τα μέσα ανίχνευσης – εκτίμησης μαθησιακών δυσκολιών. Το σεμινάριο αντιμετωπίζει ολιστικά την όλη διαδικασία της ανίχνευσης και προσφέρει γνώσεις και δεξιότητες που αφορούν κάθε βήμα της ανίχνευσης, τη θεωρία της και τα εργαλεία που αυτή χρησιμοποιεί.

Με την ολοκλήρωση της εγγραφής σας (δείτε ΕΔΩ αναλυτικές οδηγίες) ξεκινά άμεσα το σεμινάριο δίχως περαιτέρω καθυστερήσεις.

 

 

Περιγραφή Σεμιναρίου

 

Οι Μαθησιακές Δυσκολίες είναι μη αναμενόμενες δυσκολίες στη μάθηση οι οποίες γίνονται αντιληπτές κυρίως από την μη ικανοποιητική επίδοση του μαθητή. Διάφορες μελέτες έχουν δείξει ότι οι μαθησιακές δυσκολίες εμφανίζονται σε ένα σχετικά μεγάλο ποσοστό παιδιών αλλά αν ανιχνευτούν σύντομα μπορούν να αντιμετωπιστούν σε σημαντικό βαθμό. Η άμεση ανίχνευση προσφέρει την ευκαιρία στο παιδί αντιμετώπισης των δυσκολιών και βελτίωσης.

Η διαπίστωση αυτή αποτελεί και την ηχηρότερη υπενθύμιση της ευθύνης των ατόμων του άμεσου περιβάλλοντος των παιδιών (εκπαιδευτικοί και γονείς – κηδεμόνες) οι οποίοι είναι και οι πρώτοι που μπορούν να κάνουν μια πρώτη ανίχνευση και να απευθυνθούν έπειτα σε ειδικό. Γνωρίζοντας τρόπους και συγκεκριμένα εργαλεία τα οποία μπορούν να εφαρμοστούν από όλους (και όχι μόνο από ειδικούς) μας δίνεται η δυνατότητα να βοηθήσουμε τα μέγιστα τα παιδιά μας.

Αυτός είναι και ο κυριότερος στόχος του συγκεκριμένου σεμιναρίου. Το σεμινάριο επιδιώκει να μας γνωρίσει συγκεκριμένες μεθόδους και εργαλεία τα οποία θα μας οδηγήσουν με ασφάλεια και αξιοπιστία σε μια πρώτη εκτίμηση. Είναι το πρώτο και σημαντικότερο βήμα προς τη βελτίωση των όρων ζωής των παιδιών.

 

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΤΙΜΗ – ΑΜΕΣΗ ΕΝΑΡΞΗ – ΠΛΟΥΣΙΟ ΥΛΙΚΟ

 

 

Σκοπός και Στόχοι του Προγράμματος

 

Σκοπός του προγράμματος είναι η παροχή γνώσεων, δεξιοτήτων και εμπειριών σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες και τις μεθόδους και τα εργαλεία που ο καθένας μας μπορεί να χρησιμοποιήσει για να κάνει μια πρώτη εκτίμηση.

Στόχος του προγράμματος είναι  να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με όλες τις γνωστικές, μεθοδολογικές και επιστημολογικές δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν να γνωρίσουν σε βάθος συγκεκριμένα εργαλεία μέσα από τα οποία μπορούν να εφαρμόσουν μια διαδικασία ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών. Παράλληλα, στόχος του σεμιναρίου είναι να προτείνει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο προς την κατεύθυνση αυτή. Η ένταξη των εργαλείων στο πλαίσιο αυτό εξασφαλίζει αποτελεσματικότερη και ασφαλέστερη ανίχνευση.

 

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ

 

 

Θεματικές Ενότητες

 

  • Μαθησιακές δυσκολίες: εννοιολογικός προσδιορισμός
  • Ενδείξεις μαθησιακών δυσκολιών
  • Χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες
  • Νοητική καθυστέρηση και ΜΔ
  • Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών
  • Εργαλεία ανίχνευσης
  • Τρόπος χρήσης των εργαλείων

 

 

 

Περισσότερες πληροφορίες

 

Έναρξη προγράμματος: Άμεσα, με την ολοκλήρωση της εγγραφής σας έχετε πρόσβαση στο σεμινάριο

Διάρκεια προγράμματος:  Εκτιμώμενος (ελάχιστος) χρόνος ενασχόλησης με το πρόγραμμα 40 ώρες

Κόστος Προγραμμάτων: 50€ (δείτε αναλυτικές οδηγίες εγγραφής – πληρωμής ΕΔΩ)

Εισηγήτρια: Πεχλιβάνη Μαρία, εκπαιδευτικός με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο των εκπαιδευτικών προγραμμάτων  στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο makedosb@sparmatseto.gr ή στη γραμματεία εκπαίδευσης στα τηλ 25410 27185 (σταθ.) και 6972076579 (κιν.)

 

 

 

Σε ποιους απευθύνεται

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς, παιδαγωγούς, φοιτητές εκπαιδευτικών τμημάτων, αλλά και σε όλους όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν χρήσιμες γνώσεις και δεξιότητες αναφορικά με τις μαθησιακές δυσκολίες και συγκεκριμένα εργαλεία για την ανίχνευσή τους.

 

Τι θα μάθω;

  • Γνωριμία με τις Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Εννοιολογική αποσαφήνιση των Μαθησιακών Δυσκολιών
  • Εξέλιξη των μαθησιακών δυσκολιών
  • Χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες
  • Εργαλεία ανίχνευσης Μαθησιακών Δυσκολιών
  • Τρόπος χειρισμού των εργαλείων

Θέματα για αυτό το μάθημα

25 Εκπαιδευτικές ενότητες40h

Εισαγωγικά θέματα?

Γνωρίστε τη λειτουργία της εκπαιδευτικής πλατφόρμας sparmatseto και τον τρόπο εξέλιξης του σεμιναρίου
Γνωριμία με την εκπαιδευτική πλατφόρμα sparmatseto18:18
Δομή και λειτουργία σεμιναρίου21:23

1. Μαθησιακές Δυσκολίες: Εννοιολογικός προσδιορισμός?

Εννοιολογικός προσδιορισμός των μαθησιακών δυσκολιών

2. Μάθηση ας αποσαφηνίσουμε τον όρο?

Εννοιολογικός προσδιορισμός της Μάθησης

3. Πρώτες ενδείξεις και χαρακτηριστικά Μαθησιακών Δυσκολιών?

Αναφορά στις πρώτες ενδείξεις μαθησιακών δυσκολιών

4. Εξέλιξη Μαθησιακών Δυσκολιών?

Η εξελικτική πορεία των Μαθησιακών Δυσκολιών

5. Χαρακτηριστικά παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες?

Αναφορά στα χαρακτηριστικά των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες

6. Νοητική καθυστέρηση και Μαθησιακές Δυσκολίες?

Ο τρόπος σύνδεσης των μαθησιακών δυσκολιών με τη νοητική υστέρηση

7. Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών Ι?

Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών (μέρος Ι)

8. Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών ΙΙ?

Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών (μέρος ΙΙ)

9. Κριτικός Στοχασμός και Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών?

Κριτικοστοχαστική προσέγγιση στις Μαθησιακές Δυσκολίες

10. Γλωσσικός – Μαθηματικός εγγραμματισμός και εκτίμηση Μαθησιακών Δυσκολιών?

Ο Γλωσσικός - Μαθηματικός εγγραμματισμός στην εκτίμηση Μαθησιακών Δυσκολιών

11. Δομημένα εργαλεία για την ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών?

Γνωριμία με συγκεκριμένα δομημένα εργαλεία ανίχνευσης Μαθησιακών Δυσκολιών

12. Υλικό σεμιναρίου?

Το υλικό του σεμιναρίου

13. Τελικό Ερωτηματολόγιο κατάκτησης της ύλης?

Το τελικό ερωτηματολόγιο του σεμιναρίου

Σχετικά με τον εκπαιδευτή

Η Μαρία Πεχλιβάνη είναι εκπαιδευτικός προσχολικής αγωγής, εργάζεται στην προσχολική αγωγή σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια. Παράλληλα έχει διδάξει σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων. Έχει ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και την εκπαιδευτική ρομποτική.
0 (0 αξιολογήσεις)

1 Μαθήματα

2 μαθητές

50

Το υλικό περιλαμβάνει

  • Βίντεο-μαθήματα συνολικής διάρκειας 150 λεπτών
  • Ανάλυση συγκεκριμένων εργαλείων ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών
  • Τεστ αυτοαξιολόγησης
  • Τελικό τεστ κατάκτησης της ύλης
  • Πρόσβαση στο σεμινάριο για 12 μήνες από την εγγραφή
  • Απεριόριστη πρόσβαση στο συνοδευτικό υλικό του σεμιναρίου
  • Άμεση έναρξη του σεμιναρίου με την ολοκλήρωση της εγγραφής
  • Βεβαίωση παρακολούθησης και συμπλήρωμα βεβαίωσης με αναλυτική περιγραφή των θεματικών που καλύφθηκαν

Απαιτήσεις

  • Πρόσβαση στο διαδίκτυο
  • Κατοχή προσωπικού email
  • Βασικές γνώσης χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή

Στοχευμένο κοινό

  • Γονείς
  • Εκπαιδευτικοί
  • Παιδαγωγοί
  • Φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων

Ο ιστότοπος sparmatseto.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Περισσότερα

X