Οδηγός Σπουδών?

Ο οδηγός σπουδών του προγράμματος με αναλυτικές πληροφορίες για αυτό

Εισαγωγική εβδομάδα?

Η πρώτη εβδομάδα του προγράμματος περιλαμβάνει την εξοικείωσή μας με τη χρήση της πλατφόρμας αλλά και αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τη διεξαγωγή του προγράμματος.

Εισαγωγή στην τέχνη Ι?

Εννοιολογική αποσαφήνιση των εννοιών της τέχνης

Εισαγωγή στην τέχνη ΙΙ?

Τι εννοούμε τελικά όταν μιλάμε για την τέχνη; Σε τι αναφερόμαστε;

Εισαγωγή στην Ιστορία της Τέχνης?

Τι είναι η Ιστορία της Τέχνης; Ποιο το αντικείμενο της αλλά και ποια η χρησιμότητα της;

Παλαιολιθική και Νεολιθική εποχή?

Η τέχνη της παλαιολιθικής και της Νεολιθικής εποχής

Μεσοποταμία και Αίγυπτος?

Η τέχνη που αναπτύχθηκε στη Μεσοποταμία και την Αίγυπτο

Η Αίγυπτος και ο υπόλοιπος κόσμος?

Η καθοριστική προσφορά του Αιγυπτιακού πολιτισμού και η εμβέλεια επιρροής του

Η Τέχνη του Αιγαίου (Κυκλάδες, Μυκήνες, Κρήτη) Ι?

Η Τέχνη που αναπτύχθηκε στις Κυκλάδες, τις Μυκήνες και την Κρήτη

Η Τέχνη του Αιγαίου (Κυκλάδες, Μυκήνες, Κρήτη) ΙΙ?

Η Τέχνη που αναπτύχθηκε στις Κυκλάδες, τις Μυκήνες και την Κρήτη

Διακοπές Χριστουγέννων?

Ευκαιρία για επανάληψη

Γεωμετρικοί – Αρχαϊκοί χρόνοι?

Η τέχνη των Γεωμετρικών και των Αρχαϊκών χρόνων

Κλασική Ελλάδα Ι?

Η τέχνη της Κλασικής εποχής στον Ελλαδικό χώρο και όχι μόνο

Κλασική Ελλάδα ΙΙ?

Η τέχνη της κλασικής εποχής και η θεμελιακή σημασία της για την εξέλιξη της τέχνης

Επαναληπτικές δραστηριότητες?

Δραστηριότητες επανάληψης και κατανόησης της ύλης

Ρωμαϊκή Τέχνη?

Η Ρωμαϊκή τέχνη και οι συνιστώσες της

Βυζαντινή Τέχνη Ι?

Η Βυζαντινή τέχνη και οι προϋποθέσεις της

Βυζαντινή Τέχνη ΙΙ?

Η Βυζαντινή τέχνη και οι προϋποθέσεις της

Μεσαιωνική Τέχνη?

Ρωμανική και Γοτθική τέχνη

Αναγέννηση Ι?

Η τέχνη της Αναγέννησης

Αναγέννηση ΙΙ?

Η τέχνη της Αναγέννησης

Μπαρόκ?

Η τέχνη του Μπαρόκ

Νεοκλασικισμός?

Η τέχνη του Νεοκλασικισμού

Ρομαντισμός?

Η τέχνη του ρομαντισμού

Ρεαλισμός – Ιμπρεσιονισμός?

Η ρεαλιστική τέχνη και ο Ιμπρεσιονισμός

Η τέχνη στο μεταίχμιο 19ου και 20ου αιώνα?

Η τέχνη στο μεταίχμιο 19ου και 20ου αιώνα

Τα κινήματα των δεκαετιών 1900-30 Ι?

Τα κινήματα που εμφανίστηκαν τις δεκαετίες 1900-30

Τα κινήματα των δεκαετιών 1900-30 Ι?

Τα κινήματα που εμφανίστηκαν τις δεκαετίες 1900-30

Επαναληπτικές δραστηριότητες?

Δραστηριότητες επανάληψης και κατανόησης της ύλης

Η μεταπολεμική τέχνη?

Η τέχνη όπως διαμορφώθηκε στην μεταπολεμική εποχή

Οι δεκαετίες 1960 – 1970?

Η τέχνη των δεκαετιών 1960 - 1970

Οι δεκαετίες 1980 – 1990?

Η τέχνη όπως διαμορφώθηκε τις δεκαετίες 1980 - 1990

Μετα-μοντερνισμός?

Η μετα-μοντέρνα τέχνη

Η σύγχρονη τέχνη και οι προϋποθέσεις της?

Η σύγχρονη τέχνη και οι προϋποθέσεις της. Είναι αυτό τέχνη;

Μέθοδοι παρατήρησης έργων τέχνης?

Γνωριμία με μεθόδους παρατήρησης έργων τέχνης

Επαναληπτικές δραστηριότητες?

Δραστηριότητες επανάληψης και κατανόησης της ύλης

Τελική εργασία?

Η τελική εργασία του προγράμματος

Εισαγωγή

 Εξ αποστάσεως Εκπαιδευτικά Προγράμματα

Το Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης πιστό στην αποστολή  διάχυσης της παιδείας και του πολιτισμού, υλοποιεί φέτος εξ αποστάσεως εκπαιδευτικά προγράμματα.

Προσφέρει με αυτόν τον τρόπο την ευκαιρία σε όλους να εντρυφήσουν σε θεματικές που σχετίζονται με τον πολιτισμό και την εκπαίδευση από την ασφάλεια και την άνεση του σπιτιού τους.

Η εξ αποστάσεως μεθοδολογία που θα χρησιμοποιηθεί βασίζεται σε μια ευέλικτη και φιλική προς το χρήστη εκπαιδευτική πλατφόρμα η οποία διαθέτει όλα εκείνα τα εργαλεία για μια ποιοτική και απόλυτα προσαρμόσιμη στις ανάγκες των εκπαιδευόμενων μάθηση. Πέρα από την ασφάλεια η εξ αποστάσεως εκπαίδευση εξασφαλίζει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να προσαρμόσουν την εκπαίδευση στο πρόγραμμά τους καθώς είναι αυτοί που επιλέγουν τον χρόνο και τον τρόπο αλληλεπίδρασής τους με το υλικό του προγράμματος.  

Ευελιξία – Ασφάλεια – Ποιοτική μάθηση

είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των εξ αποστάσεων προγραμμάτων του Ιδρύματος Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης.

 

Μεθοδολογία εκπαίδευσης

Η εκπαίδευση βασίζεται σε μια φιλική προς τον χρήστη εκπαιδευτική πλατφόρμα μέσω τις οποία οι εκπαιδευόμενοι αλληλεπιδρούν με το κατάλληλα διαμορφωμένο υλικό, επικοινωνούν με τους εκπαιδευτές και τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο των προγραμμάτων και δέχονται ανατροφοδότηση.

Το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος βασίζεται σε ασύγχρονη εκπαίδευση προσφέροντας τη δυνατότητα οι συμμετέχοντες να καθορίζουν τον τρόπο και τον χρόνο που θα εμπλακούν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η ασύγχρονη εκπαίδευση δεν απαιτεί την ταυτόχρονη αλληλεπίδραση εκπαιδευόμενων και διδασκόντων. Οι συμμετέχοντες δεν είναι αναγκαίο να συνδέονται στην πλατφόρμα την ίδια στιγμή. Επιλέγουν μόνοι τους το προσωπικό τους εκπαιδευτικό χρονικό πλαίσιο και μελετούν το εκπαιδευτικό υλικό (Ειδικά διαμορφωμένο για εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση γραπτό εκπαιδευτικό υλικό, παρουσιάσεις και βίντεο με τα μαθήματα). Είναι ο ιδανικός τρόπος μάθησης για πολυάσχολους ανθρώπους που επιδιώκουν μια ποιοτική και ευπροσάρμοστη εκπαίδευση εξασφαλίζοντας την αυτονομία τους.

Παράλληλα θα υπάρχουν και σύγχρονα τηλε – μαθήματα (με την πρόβλεψη δυνατότητας να τα παρακολουθήσουν βιντεοσκοπημένα και όσοι δεν καταφέρουν να συμμετέχουν σε αυτά). Τέλος, τα προγράμματα ολοκληρώνονται στο τέλος της ακαδημαϊκής περιόδου (Ιούνιος – Ιούλιος 2021) με την υλοποίηση βιωματικών εργαστηρίων για την πλήρη κατανόηση των διδαχθέντων αντικειμένων τα οποία μπορούν αν παρακολουθήσουν οι συμμετέχοντες είτε δια ζώσης είτε διαδικτυακά μέσω live streaming.

Διάρκεια προγραμμάτων: 20 Οκτωβρίου 2021 – Ιούλιος 2022 (10 μήνες 350ώρες)

Ακαδημαϊκός υπεύθυνος προγραμμάτων: Βασίλειος Κ. Μακέδος (ΜΑ Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση)

 

Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων στην εκπαίδευση

Το ECVET, European Credit System for Vocational Education and Training ή στα Ελληνικά Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, εισήχθηκε το 2009 με την Ευρωπαϊκή οδηγία 2009/C 155/2. Είναι ένα τεχνικό πλαίσιο για τη μεταφορά, την αναγνώριση και τη συσσώρευση των μαθησιακών αποτελεσμάτων από διάφορες μαθησιακές διεργασίες με σκοπό την απόκτηση επαγγελματικού προσόντος και την πλήρη περιγραφή του.

Τα εξ’ αποστάσεως εκπαιδευτικά προγράμματα του Ιδρύματος Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης εφαρμόζουν την παραπάνω οδηγία και παρέχουν τα εξής:

  • Αναλυτική περιγραφή τίτλων σπουδών σε ενότητες μαθησιακών αποτελεσμάτων και την απόδοση βαθμών ECVET. Τα προγράμματα περιγράφονται σε ενότητες και κάθε ενότητα περιλαμβάνει συγκεκριμένα μαθησιακά αποτελέσματα.
  • To συμπλήρωμα πιστοποιητικού Europass. Το συμπλήρωμα πιστοποιητικού Europass είναι ένα αναλυτικό έγγραφο που συνοδεύει το πιστοποιητικό παρακολούθησης του προγράμματος και χορηγείται με την ολοκλήρωση του και περιγράφει αναλυτικά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα (θεματικές, διάρκεια, βαθμοί ECVET, διαδικασία αξιολόγησης). Το συμπλήρωμα πιστοποιητικού Europass αυξάνει την αξία του χορηγούμενου πιστοποιητικού καθώς παρέχει μια πληρέστερη περιγραφή όλος αυτών που οι συμμετέχοντες διδάχθηκαν και κατέκτησαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

 

Περιγραφή του Προγράμματος

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Ιστορίας της Τέχνης  αποτελεί μια καλειδοσκοπική εισαγωγή στο φαινόμενο της τέχνης, τόσο της Ελληνικής όσο και της Ευρωπαϊκής, από την αρχαιότητα μέχρι τη σύγχρονη εποχή. Μέσω μιας κριτικής αντίληψης και ανάγνωσης της ιστορίας της τέχνης προβάλλει την μαγευτική της διαδρομή στον χρόνο αλλά και την συνάφεια των πολιτισμικών διεργασιών με τις ιστορικές και κοινωνικές συνιστώσες. Στο πρόγραμμα συνδυάζεται η μελέτη της ιστορίας των τεχνών (εικαστικές τέχνες αλλά και θέατρο, μουσική, κινηματογράφος κ.α.) με την πνευματική ζωή (λογοτεχνία, φιλοσοφία, επιστήμες). Παράλληλα το πρόγραμμα έχει και τοπική χροιά καθώς βασίζεται στα αντιπροσωπευτικά δείγματα τέχνης που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή του νομού μας.

 

Σκοπός του Προγράμματος

Σκοπός του προγράμματος είναι η προσφορά γνώσεων και εμπειριών γύρω από την πορεία αλλά και τα εκάστοτε χαρακτηριστικά της τέχνης και η παρουσίαση της διαχρονικής συνεισφοράς της. Ειδικότερα, σκοπεύει να προσφέρει γενικές γνώσεις και κριτική αντίληψη σε σχέση με την ιστορία της τέχνης αλλά και με τις καλλιτεχνικές αναζητήσεις και εκδηλώσεις που αναπτύχθηκαν στις διαδοχικές περιόδους τόσο της Ελληνικής όσο και της Ευρωπαϊκής ιστορίας, αναδεικνύοντας παράλληλα τη σχέση των καλλιτεχνικών φαινομένων με τα ιστορικά και τα κοινωνικά.

Στόχος του Προγράμματος

Στόχος του προγράμματος είναι να εξοπλίσει τους εκπαιδευόμενους με όλες εκείνες τις γνωστικές, μεθοδολογικές και επιστημολογικές δεξιότητες που θα τους επιτρέπουν να εμβαθύνουν στα καλλιτεχνικά φαινόμενα εν γένει και να συνειδητοποιούν την καλλιτεχνική-ιστορική αξία αλλά και την ιδεολογική-κοινωνιολογική χροιά τεχνουργημάτων. Έμφαση δίνεται στην μελέτη πρωτογενών πηγών με στόχο την διάπλαση κριτικού αισθητηρίου και την ανάπτυξη κάποιων ερευνητικών δεξιοτήτων.

 

Θεματικές Ενότητες

      Οι θεματικές ενότητες που θα εξεταστούν στο πρόγραμμα είναι:

  • Εισαγωγή στο φαινόμενο της τέχνης. Η έννοια της τέχνης και του πολιτισμού
  • Προϊστορική τέχνη
  • Τέχνη της κλασικής αρχαιότητας
  • Τέχνη της ύστερης αρχαιότητας
  • Μεσαιωνική τέχνη
  • Αναγεννησιακή τέχνη
  • Νεότερη και σύγχρονη τέχνη

 

Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα

Οι συμμετέχοντες με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος θα είναι σε θέση να

  • Αναγνωρίζουν και να κατατάσσουν στις διάφορες εποχές και κινήματα έργα τέχνης
  • Διακρίνουν τα διάφορα κινήματα που εμφανίστηκαν στην ιστορία της τέχνης
  • Γνωρίζουν όλα τα βασικά κινήματα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους
  • Αναλύουν και κατανοούν έργα τέχνης
  • Αναγνωρίζουν την αξία της τέχνης στην καθημερινότητα μας
  • Κατανοούν τους τρόπους με τους οποίους η τέχνη επιδρά στους ανθρώπους και τους διαμορφώνει
  • Αναγνωρίζουν την αλληλεπίδραση της τέχνης με τα διάφορα κοινωνικά και πολιτικά γεγονότα ανά τους αιώνες.

 

Διδακτικές ενότητες προγράμματος

  1. Εισαγωγή. Εννοιολογικός προσδιορισμός των εννοιών “τέχνη” και “πολιτισμός”.
  2. Παλαιολιθική και Νεολιθική εποχή.
  3. Η τέχνη της Μεσοποταμίας και της Αιγύπτου.
  4. Η τέχνη του Αιγαίου (Κυκλαδικός, Μινωικός και Μυκηναϊκός πολιτισμός).
  5. Προκλασική Ελληνική τέχνη (από την Γεωμετρική στην Αρχαϊκή εποχή).
  6. Κλασική και Ελληνιστική τέχνη.
  7. Ρωμαϊκή τέχνη.
  8. Βυζαντινή τέχνη.
  9. Η Μεσαιωνική τέχνη (Ρομανική και Γοτθική τέχνη).
  10. Η τέχνη της Αναγέννησης.
  11. Η τέχνη του Μπαρόκ.
  12. Νεοκλασικισμός.
  13. Ρομαντισμός.
  14. Ρεαλισμός και Ιμπρεσιονισμός.
  15. Από τον 19ο στον 20ο Αιώνα (αρχιτεκτονική σιδήρου – γυαλιού – οπλισμένου σκυροδέματος, το κίνημα «τέχνες και χειροτεχνίες», Αρτ Νουβό).
  16. Οι δεκαετίες 1900 – 1930 (Εξπρεσιονισμός, φοβισμός, ο γαλάζιος καβαλάρης, κυβισμός, φουτουρισμός, Ντε στιλ, σουπρεματισμός, κονστρουκτιβισμός, Ντανταϊσμός, υπερρεαλισμός, λειτουργισμός, αρχιτεκτονική της εποχής).
  17. Μεταπολεμική τέχνη (αφηρημένος εξπρεσιονισμός, ζωγραφική του χρωματικού πεδίου).
  18. Οι δεκαετίες 1960 – 1980 (Popart, Opart, κινητική τέχνη, μινιμαλισμός, εννοιακή τέχνη, φωτογραφικός ρεαλισμός).
  19. 1990 Μεταμοντερνισμός (αναζητήσεις της σύγχρονης αρχιτεκτονικής, videoart, υποκειμενισμός).

 

Πιστοποιητικό Παρακολούθησης

Με την επιτυχή ολοκλήρωση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων οι συμμετέχοντες λαμβάνουν βεβαίωση παρακολούθησης στην οποία αναγράφονται αναλυτικά τα αντικείμενα που διδάχθηκαν καθώς και συνοδευτικό πιστοποιητικού κατά Europass.

Η Επιτυχής παρακολούθηση του προγράμματος προϋποθέτει την ολοκλήρωση όλων των διδακτικών ενοτήτων και τη συμμετοχή σε όλες τις ασκήσεις αυτοαξιολόγησης που συνοδεύουν την κάθε θεματική ενότητα.

 

Χρονική Διάρκεια Προγράμματος και Κόστος Φοίτησης

Η χρονική διάρκεια του προγράμματος Ιστορία της Τέχνης είναι δέκα (10) μήνες, συνολικά 350 ώρες ενασχόλησης με το υλικό. Το πρόγραμμα ξεκινά στις 20 Οκτωβρίου 2021 και ολοκληρώνεται στα τέλη του Ιουλίου 2022.

Η εκτίμηση του απαιτούμενου χρόνου (350 ώρες) αποσκοπεί στη διευκόλυνση των εκπαιδευόμενων σχετικά με τη μελέτη τους και βασίζεται σε υπολογισμούς που προφανώς δεν ισχύουν για όλους τους συμμετέχοντες. Ο κάθε εκπαιδευόμενος έχει την ευκαιρία να αφιερώσει τον χρόνο που αυτός θεωρεί ικανοποιητικό για τον εαυτό του χωρίς περιορισμούς.

Το συνολικό κόστος φοίτησης είναι 200 ευρώ. Τα δίδακτρα μπορούν να καταβληθούν και  σε τρείς δόσεις ως εξής: 1η 100€ με την εγγραφή, 2η 50€ μέχρι το τέλος Ιανουαρίου 2022 και 3η 50€ μέχρι το τέλος Μαΐου 2022 ή μέσω οποιασδήποτε πιστωτικής σε τόσες άτοκες δόσεις όσες υποστηρίζει η κάρτα σας. Τα δίδακτρα καταβάλλονται σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω οποιασδήποτε (χρεωστικής ή πιστωτικής) κάρτας και εκδίδεται η νόμιμη απόδειξη είσπραξης στα στοιχεία του συμμετέχοντα. Μπορείτε να βρείτε αναλυτικές πληροφορίες πληρωμής κάνοντας ΚΛΙΚ ΕΔΩ

 

Προαπαιτούμενα για τη συμμετοχή στο Πρόγραμμα

Τα προαπαιτούμενα για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα Ιστορία της Τέχνης είναι τα εξής:

  • Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών
  • Πρόσβαση στο διαδίκτυο
  • Κατοχή προσωπικού e-mail

 

Υλοποίηση του προγράμματος

Το εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ιστορία της Τέχνης του Ιδρύματος Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης υλοποιείται μέσω του διαδικτύου, προσφέροντας στον εκπαιδευόμενο τη δυνατότητα να καθορίσει αυτός τον τρόπο και τον χρόνο της εκπαίδευσης του αποδεσμεύοντας τον από τους περιορισμούς της δια ζώσης εκπαίδευσης (πχ η υποχρέωση της φυσικής του παρουσίας σε συγκεκριμένο χώρο και χρόνο).

Κάθε εβδομάδα θα αναρτάται το υλικά μιας νέας θεματικής ενότητας.

Το ειδικά σχεδιασμένο για εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση διδακτικό υλικό διατίθεται σταδιακά, ανά διδακτική ενότητα, μέσω ειδικά διαμορφωμένων ηλεκτρονικών τάξεων.

Κατά τη διάρκεια κάθε θεματικής ενότητας οι συμμετέχοντες ενημερώνονται για τις απαραίτητες για την ομαλή διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας, όπως:

Το προτεινόμενο Χρονοδιάγραμμα μελέτης το οποίο περιλαμβάνει τις ημερομηνίες διάθεσης των ενοτήτων.

Ο Οδηγός Μελέτης ανά Διδακτική Ενότητα που στοχεύει στην διευκόλυνση της οργάνωσης της μελέτης του εκπαιδευόμενου.

Οδηγός με τα μαθησιακά αποτελέσματα κάθε θεματικής ενότητας ούτως ώστε οι εκπαιδευόμενοι να μπορούν να αξιολογήσουν μόνοι τους την επιτυχή ή όχι παρακολούθηση της ενότητας.

 

Υποστήριξη Εκπαίδευσης

Παρέχεται πλήρης εκπαιδευτική υποστήριξη. Οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να επικοινωνούν ανά πάσα στιγμή ηλεκτρονικά τόσο με τους διδάσκοντες όσο και με τον Ακαδημαϊκό Υπεύθυνο του προγράμματος αλλά και με τη γραμματεία του Ιδρύματος Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης. Παράλληλα σε προκαθορισμένους χρόνους παρέχεται η δυνατότητα στους συμμετέχοντες να συνομιλούν άμεσα μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με τους διδάσκοντες.

 

Προϋποθέσεις χορήγησης Πιστοποιητικού

Για την χορήγηση του πιστοποιητικού και τον συνοδευτικών εγγράφων απαιτούνται τα εξής:

  • Επιτυχή παρακολούθηση του προγράμματος. Η Επιτυχής παρακολούθηση του προγράμματος προϋποθέτει την ολοκλήρωση όλων των διδακτικών ενοτήτων και τη συμμετοχή σε όλες τις ασκήσεις αυτοαξιολόγησης που συνοδεύουν την κάθε θεματική ενότητα.
  • Αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να μην έχουν οικονομικής φύσεως εκκρεμότητες.  Θα πρέπει να έχουν αποπληρώσει εμπρόθεσμα το καθορισμένα δίδακτρα. Καταβληθέντα δίδακτρα ή μέρους αυτών δεν επιστρέφονται παρά μόνο σε περίπτωση ματαίωσης του προγράμματος εξαιτίας του διοργανωτή. Αναλυτικές πληροφορίες για τις πληρωμές μπορείτε να βρείτε κάνοντας ΚΛΙΚ ΕΔΩ.

 

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος

Ο Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο κ. Βασίλειος Κ. Μακέδος (ΜΑ Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση)  ο οποίος έχει και την ευθύνη για το σχεδιασμό, την υλοποίηση την παρακολούθηση και την αξιολόγηση της ακαδημαϊκής διαδικασίας για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Μπορείτε να επικοινωνείτε άμεσα με τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο makedosb@sparmatseto.gr

 

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης στα τηλ: 25410-26635 (17:00 – 21:00) και 25410-29282 (09:00 – 13:00) ή με τον ακαδημαϊκό υπεύθυνο του προγράμματος στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο makedosb@sparmatseto.gr

 

X