Sparmatseto
Θέατρο Πρόσωπα Συνεντεύξεις Τέχνες

Η Πρόεδρος του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, Κορίνα Χιώτη – Πρασσά μιλά στο sparmatseto

Η Κορίνα Χιώτη – Πρασσά, Πρόεδρος του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας απαντά σε ερωτήματα που αφορούν το παρόν αλλά και το μέλλον του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.

Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καβάλας έχει καταφέρει να αναδειχθεί σε πυρήνα πολιτισμού και να προσφέρει τα μέγιστα στα καλλιτεχνικά δρώμενα της ευρύτερης περιοχής. Με πολλές δράσεις, εκθέσεις, σεμινάρια, μουσικές εκδηλώσεις, αναγνώσεις αλλά κυρίως δικές του παραγωγές, κατάφερε να ανακαλύψει και να αναδείξει ντόπιους συγγραφείς, να αξιοποιήσει επαγγελματίες ηθοποιούς και μουσικούς που ζουν και εργάζονται στην πόλη και να δώσει τη δυνατότητα σε νέους δημιουργούς να δείξουν τη δουλειά τους.

Είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με την πρόεδρο του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας κα Κορίνα Χιώτη – Πρασσά για το παρόν και το μέλλον του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.:

 

Το ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας τα τελευταία χρόνια έχει να παρουσιάσει μια ιδιαίτερα αξιόλογη δράση, από πολλούς χαρακτηρίζεται ως νησίδα πολιτισμού για την πόλη της Καβάλας και την ευρύτερη περιοχή και προσωπικά πιστεύω πως έτσι είναι.  Κατά τη γνώμη σας πού οφείλεται αυτό το γεγονός; Ή να το πω με διαφορετικά λόγια, ποια είναι η συνταγή για να γίνει ένα περιφερειακό θέατρο πολιτιστικό κέντρο με αξιόλογη δράση;

Κατ αρχήν, χρειάζεται συνεργασία με όλους τους συντελεστές.  Κι εννοώ συντελεστές τα στελέχη και τους εργαζόμενους.  Αν διασφαλιστεί αυτό, τότε μπορείς να προχωρήσεις στον σχεδιασμό και τον προγραμματισμό κάνοντας όχι απλά βήματα, αλλά άλματα όπως έγινε ακριβώς στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, τ’ οποίο τα τελευταία χρόνια προσωπικά θεωρώ ότι είναι, όχι μια νησίδα, αλλά μια μεγάλη νήσος πολιτισμού στο δήμο μας, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της Β. Ελλάδας, αφού πανελλαδικά, κι όχι τυχαία, μας κατατάσσουν πλέον στις πρώτες θέσεις.  Γι αυτό και παίρνουμε αναλογικά τη μεγαλύτερη οικονομική επιχορήγηση που δίνει το Υπουργείο Πολιτισμού στα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. της πολιτείας.

Εν συντομία λοιπόν θα σας πω ότι τουλάχιστον για την περίοδο αυτή των 15 μηνών ως Πρόεδρος, αυτό που αναπτύχθηκε όσο το δυνατόν περισσότερο, ήταν οι δυνατότητες που είχαμε.  Η εξωστρέφεια που ακολουθήσαμε, ανοίγοντας το χώρο του θεάτρου «Αντιγόνη Βαλάκου» και σε άλλες εκδηλώσεις πολιτιστικού, αλλά και πολιτισμικού χαρακτήρα, εκτός από θεατρικές παραστάσεις.  Έτσι αυξήθηκε και η προσέλευση του κοινού και μάλιστα όχι οριζόντια, αλλά κάθετα αφού έρχονται πλέον στο θέατρο, για διάφορες εκδηλώσεις που φιλοξενούμε κι άτομα που δεν ανήκουν αποκλειστικά στο θεατρόφιλο κοινό.  Γίναμε πιο τολμηροί και πετύχαμε!  Παρ’ όλα αυτά βέβαια, οι θεατρικές παραγωγές μας, οι μετακλήσεις και φιλοξενίες, οι οποίες θα πρέπει να πω ότι, για την προηγούμενη περίοδο πήγαν εξαιρετικά καλά, συνεχίζουν να αποτελούν το πρώτο μέλημα μας, όπου και δίνουμε τη μεγαλύτερη βαρύτητα.

Οι παραγωγές του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, απορρέουν από την ενασχόληση και προσπάθεια τόσο του Καλλιτεχνικού Διευθυντή, κ. Θοδωρή Γκόνη, του διοικητικού και τεχνικού προσωπικού αλλά κι όλων των συνεργατών μας.  Στη δράση και τη λειτουργία του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ., ο ρόλος της Δήμητρας Τσανάκα, ήταν και είναι καθοριστικός.  Η αποτελεσματικότητα της Διοίκησης που καταγράφει θεαματικά αποτελέσματα, οφείλονται στη διορατικότητα και το πολιτικό ταλέντο της Δημάρχου.  Τόσο η αυτονομία λόγω εμπιστοσύνης της Δημάρχου στο πρόσωπό μου, και στο Διοικητικό Συμβούλιο με το οποίο σχεδιάζουμε, με υψηλό αίσθημα ευθύνης, οργανώνουμε τις δομές, τις εξελίξεις τους πόρους, όσο και το ανθρώπινο δυναμικό που έχουμε στη διάθεση μας οδηγεί στην επιθυμητή κατεύθυνση.  Και βέβαια πολλαπλασιάζουμε την πολιτιστική και πολιτισμική ωφελιμότητα του Δήμου Καβάλας προς τους δημότες.

 

Θεωρώ πολύ σημαντικό το γεγονός ότι το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.  Καβάλας παρουσιάζει δικές του παραγωγές. Ίσως είναι το στοιχείο που διαφοροποιεί ένα περιφερειακό θέατρο από τα όμοιά του και το εντάσσει στον θεατρικό χάρτη. Ήταν επιδίωξη σας οι παραγωγές ή προέκυψαν ως αποτέλεσμα κάποιας απαίτησης κοινού και καλλιτεχνών;

Οι παραγωγές του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, απορρέουν από την ενασχόληση και προσπάθεια τόσο του Καλλιτεχνικού Διευθυντή, κ. Θοδωρή Γκόνη, αλλά κι όλων των συνεργατών μας.  Όπως και η ύπαρξη των ανάλογων δομών, που μπορούν και τις υποστηρίζουν.  Αυτό λοιπόν που μπορώ να σας πω με βεβαιότητα για τη φετινή σαιζόν, είναι ότι, όχι απλά πετύχαμε, αλλά τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας, αφού παραστάσεις για παράδειγμα όπως «Ο Ξεπεσμένος Δερβίσης υπό την Βασιλικήν δρυν» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, σε σκηνοθεσία Θοδωρή Γκόνη, παρουσιάστηκε εκτός από το θέατρο Αντιγόνη Βαλάκου, τιμητικά στο πλαίσιο διοργάνωσης του διεθνούς συνεδρίου στο μουσείο των Αιγών και μετέπειτα στη Θεσσαλονίκη και σ’ άλλες περιφερειακές σκηνές.   Όπως επίσης, «Η Βιογραφία του Πατρογονικού» της Μάγκυ Κριθαρέλλη σε σκηνοθεσία και πάλι του Θοδωρή Γκόνη, που γνώρισε μεγάλη επιτυχία, τόσο στη σκηνή του Αντιγόνη Βαλάκου, όσο στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη όπου τιμήθηκε υπέρ του δέοντος.

festival-filipwn-NY-sparmatseto (1)Θεωρώ λοιπόν ότι, ως ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, όχι απλά ενταχθήκαμε στο θεατρικό χάρτη, αλλά έχουμε δείξει και τις δυνατότητες μας, οι οποίες φυσικά στέφθηκαν και με τις ανάλογες επιτυχίες.  Κι εδώ θα τονίσω ότι οι παραγωγές μας, αποδεικνύουν και το υψηλό επίπεδο της καλλιτεχνικής μας δημιουργικότητας που ήδη έχει αναγνωριστεί τόσο στο δήμο μας, σε πανελλαδικό αλλά όσο σε και παγκόσμιο επίπεδο αν θέλετε, αναφέροντας την παράσταση «Ίων» του Ευριπίδη, που άνοιξε το 1ο Διεθνές Εργαστήρι Αρχαίου Δράματος στις Κρηνίδες σε παραγωγή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας και του Φεστιβάλ Φιλίππων το 2017.  Η παράσταση παρουσιάστηκε με μεγάλη επιτυχία τον Απρίλιο στο θέατρο «THE TANK» στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης και εντάχθηκε στο ρεπερτόριο του.

Έχω την εντύπωση (και αυτό δεν το λέω σε καμία περίπτωση με βάση κάποιον στείρο τοπικισμό) ότι η Καβάλα και η γύρω περιοχή διαθέτει ένα πολύ καλό πρώτο υλικό όσον αφορά το θέατρο. Οι καλλιτέχνες ιδιαίτερα, που ασχολούνται με το θέατρο είναι και αριθμητικά πολλοί (για τα δεδομένα της πόλης) και ποιοτικά αναβαθμισμένοι. Το γεγονός αυτό θα έλεγα αποτελεί ευθύνη για το ΔΗΠΕΘΕ. Ποιες ενέργειες κάνετε ή σκοπεύετε να κάνετε στο άμεσο μέλλον για να “εκμεταλλευτείτε” αυτό το υλικό που διαθέτει η πόλη;

Είμαι πραγματικά περήφανη γι αυτό που λέτε, τόσο ως Πρόεδρος του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, όσο κι ως δημότης ενός δήμου που όπως είπατε, έχει ένα μεγάλο καλλιτεχνικό δυναμικό, αλλά κι ένα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. που μπορεί να το υποστηρίξει όχι μόνο ανθρώπους του θεάτρου αλλά και ανθρώπους του πνεύματος και των τεχνών. Θα σας απαντήσω συνοπτικά στο ερώτημα.  Πράγματι έχουμε ένα πολύ καλό πρώτο υλικό όσον αφορά το θέατρο και το ανάλογο επαγγελματικό και ερασιτεχνικό καλλιτεχνικό δυναμικό που ζει και εργάζεται στην περιοχή και θα μπορούσε να αποτελέσει το κέντρο για την ανάδειξη της καλλιτεχνικής προβολής μας.

Με πολλές δράσεις, εκθέσεις, σεμινάρια, μουσικές εκδηλώσεις, αναγνώσεις αλλά και δικές μας παραγωγές, ανακαλύψαμε και αναδείξαμε ανθρώπους της τέχνης που ζουν και εργάζονται στην περιοχή, αξιοποιήσαμε επαγγελματίες ηθοποιούς και μουσικούς και δώσαμε τη δυνατότητα σε νέους δημιουργούς να δείξουν τη δουλειά τους.

Φέτος, μετά από κάλεσμα μας, οι Ερασιτεχνικές Θεατρικές Ομάδες της περιοχής, ενώθηκαν και παρουσίασαν μια σκυταλοδρομία των πράξεων του έργου του Ουίλιαμ Σαίξπηρ “Δωδέκατη Νύχτα“.  Πρόθεση μας είναι να συνεργαστούμε, να υποστηρίξουμε το ερασιτεχνικό καλλιτεχνικό δυναμικό της περιοχής και να το αναδείξουμε.

Δεν είναι τυχαία η αναφορά μου στην πρόσφατη διοργάνωση μας με τίτλο «Γιορτή Μαθητικού Θεάτρου», που ολοκληρώθηκε πριν μερικές μέρες γιατί τόσο η συμμετοχή των σχολείων μας, όσο και η πολύ μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου, μας απέδειξαν ότι, εκτός από το θεατρόφιλο κοινό, εκτός από τις παραγωγές που δίνουν την δυνατότητα της θεατρικής έκφρασης όσων ασχολούνται ερασιτεχνικά αλλά δημιουργικά με το χώρο του θεάτρου, πολύ σημαντικό ρόλο παίζουν η παιδεία, η απασχόληση και επιμόρφωση των παιδιών που εδώ και μερικά χρόνια αναπτύσσεται και μέσα από τα σχολεία μας, με αποτέλεσμα το φυτώριο να μεγαλώνει και να αναδεικνύεται το ταλέντο πολλών παιδιών.

Με αυτή την φιλοσοφία λοιπόν, θεωρώ ότι το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, μπορεί να προσβλέπει σε ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες και βέβαια, γιατί όχι και στη προώθηση των ατόμων που θα αναδειχθούν στο μέλλον καλλιτεχνικά, κάνοντας τα πρώτα βήματα τους, κοντά μας.

 

 

Πριν λίγο καιρό η παράσταση «Ίων» του Ευριπίδη, η παράσταση που δημιουργήθηκε στο Διεθνές Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος στην περιοχή των Κρηνίδων και αποτελεί συμπαραγωγή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας και του Φεστιβάλ Φιλίππων (2017) παρουσιάστηκε στη Νέα Υόρκη στο θέατρο The Tank. Πρόκειται για μια πολύ μεγάλη διάκριση του ΔΗΠΕΘΕ και του Φεστιβάλ Φιλίππων, πώς διαχειριστήκατε και πώς σκοπεύετε να διαχειριστείτε στο μέλλον, ως Πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ, μια τόσο μεγάλη διάκριση;

Όπως καταλαβαίνετε, δεν ήταν τυχαία πριν η αναφορά μου, μη γνωρίζοντας ίσως ότι θα έχετε και ειδικό ερώτημα για την εν λόγω παράσταση.  Πράγματι, ήταν μια πολύ σημαντική στιγμή για το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας.  Μπορώ να πω, κορυφαία στιγμή στην διαδρομή μας.  Αυτό σημαίνει ότι, αφού έχουμε αποδείξει ότι, μπορούμε να υποστηρίξουμε τη συμμετοχή μας, με τόσο διακεκριμένες παραγωγές σήμερα, μπορούμε και στο μέλλον.  Επομένως αυτό που θεωρώ ότι πρέπει να συμβεί είναι να βελτιώσουμε τις δημόσιες σχέσεις μας ακόμη περισσότερο ώστε τέτοιες προσκλήσεις ή αν θέλετε διακρίσεις, να επαναληφθούν και μάλιστα να πολλαπλασιαστούν.  Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που η Δήμαρχος μας κ Δήμητρα Τσανάκα, έχει δώσει όλες τις δυνατότητες στη διοίκηση του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ώστε να μπορεί να υποστηρίζει τις προσπάθειες και να καταγράφει φυσικά επιτυχίες, προβάλλοντας παράλληλα και το δήμο μας, για την καλλιτεχνική του ταυτότητα.

poihsh-dhpethe-kavalas-sparmatseto (1)Σημαντικό μέρος των δραστηριοτήτων του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας αποτελεί επίσης και η ουσιαστική υποστήριξη της υλοποίησης του Φεστιβάλ Φιλίππων. Αποτελεί μια δραστηριότητα που πολλοί αγνοούμε, θα θέλατε να μας πείτε περισσότερα; Θα μας περιγράψετε ποιος ο ρόλος και ποια η προσφορά του ΔΗΠΕΘΕ στην υλοποίησης του δεύτερου μεγαλύτερου θεατρικού φεστιβάλ στην Ελλάδα;

Αναπόσπαστο κομμάτι του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, και της ιστορίας του παραμένει πάντα το Φεστιβάλ Φιλίππων.  Το συν διοργανώνουμε σε συνεργασία με το Δήμο Καβάλας και τη Δημωφέλεια με μεγάλη επιτυχία εισάγοντας νέες δράσεις σε καινούριες τοποθεσίες πέρα από το αρχαίο Θέατρο Φιλίππων.   Όπως είπατε, εμείς υποστηρίζουμε, δεν διαχειριζόμαστε το Φεστιβάλ Φιλίππων.  Παρόλα, έχουμε ευθύνη και καθήκον, αν θέλετε, στη συμβολή της συν-διοργάνωσης κάθε καλοκαίρι, τόσο της διοίκησης του προσωπικού που απασχολείται για τις ανάγκες του έργου, τον απαραίτητο εξοπλισμό που έχει στην κατοχή του και βρίσκεται σε συνεχή επαφή και συνεργασία με τους συμβαλλόμενους προκειμένου να εξασφαλιστεί η άμεση και απρόσκοπτη εκτέλεση του προγράμματος.  Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι, όσα άτομα απασχολούνται στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, την περίοδο που διοργανώνεται το Φεστιβάλ Φιλίππων, καλύπτουν τις ανάλογες θέσεις εργασίας.  Όπως βέβαια και όλα τα στελέχη που πρώτο μέλημα τους είναι να υπάρξει ( όπως και συμβαίνει πρέπει να πω) η ανάλογη διοργάνωση και παρουσίαση του προγράμματος, που σαν αποτέλεσμα να καταταχθεί όπως πολύ σωστά είπατε ως το δεύτερο μεγαλύτερο θεατρικό φεστιβάλ στη χώρα και θα συμπληρώσω κι ένα από τα μεγαλύτερα στα Βαλκάνια.

 

Θα ήθελα να κλείσω ανιχνεύοντας τα σχέδια του ΔΗΠΕΘΕ για το άμεσο ή όχι μέλλον. Τι σχεδιάζετε λοιπόν; Τι να περιμένουμε από εδώ και πέρα από το ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας;

Θα σας απαντήσω, σύντομα, περιεκτικά και ουσιαστικά.  Κατ αρχήν στοχεύουμε στην δημιουργία περισσότερων παραγωγών τοπικής καλλιέργειας, με παράλληλη ανάδειξη των τοπικών καλλιτεχνών. Επίσης, σε ακόμη μεγαλύτερη συνεργασία με τις ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες.  Όπως και στα άμεσα σχέδια μας είναι να παραχωρηθεί στους ερασιτεχνικούς θιάσους και τις θεατρικές ομάδες ένας ξεχωριστός χώρος, για τις συναντήσεις και τις πρόβες τους.  Και βέβαια, να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τη θεατρική παιδεία, παράλληλα, να αναπτύξουμε την καινοτομία που λέγεται θεατρική βρεφική σκηνή.  Όπως μας έδειξε η φετινή διοργάνωση που κάναμε, παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον με την ανάλογη συμμετοχή.  Επομένως, συνεχίζουμε με αμείωτο ρυθμό και θέτουμε νέους στόχους για να υλοποιήσουμε το πρόγραμμα της επόμενης καλλιτεχνικής περιόδου, κινούμενοι στους σωστούς άξονες, προσπαθώντας όμως πάντα να γινόμαστε καλύτεροι!

Κυρία Χιώτη – Πρασσά σας ευχαριστούμε πάρα πολύ

 

 

 

Σύντομο Βιογραφικό σημείωμα της κας Κορίνας Χιώτη – Πρασσά

Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη, μεγάλωσα και σπούδασα Management στο Seneca College of Applied Arts & Technology στο Τορόντο του Καναδά.  Στην Καβάλα ζω και δραστηριοποιούμαι από το 1985, ως ενεργός πολίτης.  Έχω εκλεγεί Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Καβάλας για την τρέχουσα θητεία 2014-2019 σε θέσεις Διοίκησης:

  • Αντιδήμαρχος Ποιότητας Ζωής (2 θητείες)
  • Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας και Πολιτιστικών Δράσεων
  • Πρόεδρος Επιτροπής Ποιότητας Ζωής
  • Πρόεδρος Επιτροπής Ισότητας των Φύλων
  • Μέλος Επιτροπής Κυκλοφοριακών Θεμάτων
  • Πρόεδρος ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας

Κατά το παρελθόν έχω ασχοληθεί με τα κοινά της πόλης μας, με εθελοντικές δράσεις κοινωνικού σκοπού όπου δραστηριοποιήθηκα σε θέματα απασχόλησης εργαζομένων στο Πρόγραμμα Κοινωφελούς Εργασίας και σε θέματα του ν.3869/10 που αφορούν τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά.  Παράλληλα, συμμετείχα στην οργάνωση του Καταναλωτικού Κινήματος στην ευρύτερη Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, σε σεμινάρια κατάρτισης στελεχών καταναλωτικών οργανώσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις Βρυξέλλες και στην Ελλάδα, ως εισηγήτρια σε σεμινάρια εκπαίδευσης, προστασίας και ενημέρωσης καταναλωτών.

Εργάστηκα στον ιδιωτικό τομέα στις Διευθύνσεις Management και Πωλήσεων των εταιρειών Παπαϊωάννου ΑΕΒΕ και Παπαέλληνας ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕ.  Είμαι σύζυγος του Διπλ. Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Νικολάου Πρασσά.  Είμαι μητέρα της Χριστίνας Πρασσά, MSc Οικονομολόγος – Τραπεζικός Υπάλληλος.

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ:

Δίνοντας αρχικά την αυτοδιοικητική της ταυτότητα, θα σας πούμε ότι η
Κορίνα Χιώτη – Πρασσά, ως σημερινή Πρόεδρος του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας και συνεργάτιδα της Δημάρχου Καβάλας κ. Δήμητρας Τσανάκα, έχει εκτός των άλλων και μια σφαιρική γνώση και άποψη για τη λειτουργία του Δήμου Καβάλας. Στις δύο θητείες που διετέλεσε Αντιδήμαρχος Ποιότητας Ζωής, απέκτησε τη μεγάλη εμπειρία για λύσεις στα προβλήματα της καθημερινότητας, ερμηνεύοντας αν θέλετε κι αυτό που λέγεται ότι, ένας καθαρός δήμος είναι ένας πολιτισμένος δήμος. Επίσης, ως Αντιδήμαρχος Πολιτιστικών Εκδηλώσεων και Κοινωνικών και Θεμάτων, αντιλήφθηκε περισσότερες και αποτελεσματικότερες δομές κοινωνικής προστασίας με έμφαση σ’ εκείνες και εκείνους που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη, τις παθογένειες καθώς και τα μικρά ή μεγάλα προβλήματα που υπήρχαν για την παραγωγή πολιτιστικού και πολιτισμικού έργου.  Ολοκληρώνει τον κύκλο πρώτης αυτής θητείας της στο τιμόνι του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας.

Σχετικά άρθρα

Το περιοδικό «Θρακικά Χρονικά» του Στέφανου Ιωαννίδη (μέρος 2)

Ιλουζιονισμός ή ψευδαισθητισμός | Μια διαστατική τέχνη

4 Μαρτίου – Σαν σήμερα γεννήθηκε ο “Άγιος των Ελληνικών γραμμάτων”, Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης

Ο ιστότοπος sparmatseto.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Περισσότερα

X